Įtraukųjį ugdymą gimnazijoje kuruoja
Atsakinga už neformalaus švietimo kalbų ir menų būrelius
Fizikos mokytoja metodininkė, II vadybinė kategorija
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Priėmimo valandos |
Pirmadienis |
7.30 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
7.30 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
|
Trečiadienis |
7.30 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 11.00 |
Ketvirtadienis |
7.30 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Penktadienis |
7.30 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
|
*Dėl priėmimo susitarti iš anksto.
Kontaktai
Mobilusis +370 643 38422
Informacija
Lietuvos respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas:
Mokyklos aplinkos pritaikymas
- Specialios erdvės mokiniams (nusiraminimui, poilsiui, atsipalaidavimui, atsitraukimui esant poreikiui) įrentos 3 ir 4 aukšte.
- Specialiosios klasės (skirtos specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams) – nėra.
- Fizinės aplinkos pritaikomumas įvairių poreikių mokinimas - patekimas į gimnaziją nėra pritaikytas fizinę negalią turintiems žmonėms. Gimnazijos pastato viduje nėra galimybės judėti laisvai tarp aukštų, nėra lifto.
Informacija pateikta www.stasis.lt
Mokyklos bendruomenės pasirengimas
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 1
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 2
- Bendravimo su vaikais, turinčiais įvairaus lygio negalią, būdai ir technologijos
- Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra
- Patarimai mokyklų bendruomenėms. Kaip atlikti funkcinį elgesio vertinimą
- Patarimai mokyklų bendruomenėms. Kaip įgyvendinti pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistemą klasės lygmeniu
- Mokant pagal Pritaikytą Bendrojo ugdymo programą taikomi ugdymo būdai ir metodai
- Metodinės rekomendacijos mokytojams
Informacija apie įtraukųjį ugdymą:
- Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje (NŠA)
- Įtraukiojo ugdymo link: vertybės, požiūris ir susitarimai (NŠA)
- Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų praktinių patirčių taikant universalaus dizaino priemones ugdymui(si) analizė (NŠA)
Įtraukiojo ugdymo link: įtraukusis ugdymas klasėse
Įtraukiojo ugdymo link: universalus dizainas mokymuisi
Rekomendacijos ir metodinės priemonės
- Rekomendacijos ir metodinės priemonės
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 1
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 2
- Sėkmingas mokymasis – kai veikiame drauge (2020 m.)
- Ugdymo priemonės/pagalbos galimybės
- Pagalbą teikiančios įstaigos
- Bendravimo su vaikais, turinčiais įvairaus lygio negalią, būdai ir technologijos
- Universalus dizainas mokymuisi mūsų klasėje
Patarimai pedagogams.
- Patarimai pedagogams. Intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų?
- Patarimai pedagogams. Bendradarbiavimas su tėvais ugdant įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką – ar siekiame to paties?
- Patarimai pedagogams. Kaip parengti individualų pagalbos planą vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų
- Patarimai pedagogams. Kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų
- Patarimai pedagogams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų
- Patarimai pedagogams. Kaip vizualinės priemonės padeda mažinti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nepageidaujamo elgesio apraiškas
- Patarimai pedagogams. Kaip vaiką, turintį įvairiapusių raidos sutrikimų, mokyti žaidimo įgūdžių ir socialinės sąveikos
- Atmintinė mokytojams, ugdantiems mokinius, turinčius klausos sutrikimų
- Iliustruotas žodynas apie negalias vaikams „Žmogus su negalia irgi gali“. Metodinis leidinys mokytojui
- Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai
- Patarimai padagogams
- Socialiniai įgūdžiai
- Sensorika
- Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo mokymosi sutrikimų (bendrųjų, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams
Patarimai tėvams
- Kaip padėti vaikui turinčiam Autizmo spektro sutrikimų? (2019 m.)
- Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, komunikacinius įgūdžius
- Patarimai tėvams. Vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas
- Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose
- Patarimai tėvams. Kaip įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką įtraukti į sensorines veiklas namuose
- Atmintinė tėvams, auginantiems vaikus, turinčius klausos sutrikimų
- Atmintinės tėvams, naudingą informaciją