PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis gimnazijoje dirba
4-6 kabinetas (4 aukštas prie sporto salės)
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Konsultacinės valandos |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
10.00 – 13.30 | 11.40 – 12.00 |
Antradienis |
8.00 – 11.40 | 11.40 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 9.00 14.00 – 16.30 |
11.40 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
9.00 – 13.00 |
11.40 – 12.00 |
Penktadienis | 8.00 – 11.40 | 11.40 – 12.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 673 92603
Pareigybės dydis – 0,75
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka | Darbo laikas (Dokumentų tvarkymas, konsultavimasis su kolegomis ir kitais specialistais, darbas už mokyklos ribų) |
Pirmadienis |
9.00 – 15.00 |
11.10 – 11.40 |
15.30 – 18.30 |
Antradienis |
|||
Trečiadienis |
|||
Ketvirtadienis |
9.00 – 15.00 |
11.10 – 11.40 |
15.30 – 18.30 |
Penktadienis |
9.00 – 15.00 |
11.10 – 11.40 |
15.30 – 18.30 |
Remiantis Socialinio pedagogo pareigybės aprašu, patvirtintu ŠMSM 2024 m. gegužės 13 d. Nr.V-553
Socialinio pedagogo funkcijos ir teikiamų paslaugų aprašymas
I. Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:
- Vertina socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius.
- Pagal kompetenciją dalyvauja atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą.
- Ugdo mokinių socialines ir emocines kompetencijas.
- Konsultuoja mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoja mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);
- Teikia Pagalbą mokiniams, kai ją Mokyklos VGK teikimu skiria vadovas.
- Dalyvauja organizuojant ir vykdant prevencines veiklas, susijusias su saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.
II. Socialinio pedagogo netiesioginio darbo funkcijos:
- Renka, analizuoja ir profesiniais tikslais naudoja informaciją Pagalbai teikti.
- Tobulina profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti.
- Pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengia ir įgyvendina individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį.
- Bendradarbiauja su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą.
- Dalyvauja Mokyklos VGK veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis.
- Kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoja mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikia jiems rekomendacijas.
- Dalyvauja formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėda geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius.
- Rengia tvarko ir pildo Mokyklos nustatyta tvarka Pagalbai teikti reikalingus dokumentus.