Bendroji ugdymo proceso organizavimo tvarka
1. Ugdymo proceso trukmė 2024–2025 mokslo metais:
Klasės |
Ugdymo proceso trukmė dienomis |
Ugdymo proceso pradžia |
Ugdymo proceso pabaiga |
---|---|---|---|
I, II |
185 d. |
2024 m. rugsėjo 2 d |
2025 m. birželio 23 d. |
III |
180 d. |
2025 m. birželio 16 d. |
|
IV |
170 d. |
2025 m. birželio 2 d. |
Skirstoma į pusmečius
Pusmečių trukmė |
I – asis pusmetis 2024 m. rugsėjo 2 d. – 2025 m. sausio 24 d II – asis pusmetis 2025 m. sausio 27 d. – ugdymo proceso pabaiga |
Mokinių tėvų ir mokytojų susitikimai |
2024 m. lapkričio 14 d.(II ir IV kl.) |
Atostogos | |
Rudens atostogos |
2024 m. spalio 28 d. – 2024 m. spalio 31 d. |
Žiemos (Kalėdų) atostogos |
2024 m. gruodžio 27 d. – 2025 m. sausio 3 d. |
Žiemos atostogos |
2025 m. vasario 17 d. – 2025 m. vasario 21 d. (III kl. mokiniai laiko LKL VBE I dalį) |
Pavasario (Velykų) atostogos |
2025 m. balandžio 22 d. – 2025 m. balandžio 25 d. (IV kl. mokiniai laiko užsienio kalbos VBE kalbėjimo dalį) |
Vasaros atostogos |
I – II Gimnazijos klasių mokiniams – 2025 m. birželio 25 d. – rugpjūčio 31 d. III Gimnazijos klasių mokiniams – 2025 m. birželio 17 d. – rugpjūčio 31 d. IV Gimnazijos klasių mokiniams – brandos egzaminų sesijos pabaiga – 2025 rugpjūčio 31 d. |
2 .Jeigu mokinių atostogų metu yra numatytas brandos egzaminas ar jo dalis, atostogų dienos perkeliamos į artimiausias ugdymo dienas.
3.Socialinė – pilietinė veikla yra privaloma ugdymo proceso dalis I - IV klasių mokiniams. Jai per mokslo metus skiriama: I klasėse – 20 pamokų (valandų) trukmės veikla, II klasėse – 20 valandų, III-IV klasėse – 70 valandų per dvejus mokslo metus.
4. I- II klasių mokiniams privaloma dalyvauti integruotame dalykų“ projekte „Epochų ratu.
5. II klasių mokiniams privaloma atlikti ir mokslo metų pabaigoje apginti projektinį , kūrybinį tiriamąjį darbą iš pasirinkto dalyko.
6. Gimnazijos ugdymo turinio dalis įgyvendinama ir nepamokine forma, organizuojant netradicinio ugdymo dienas, ugdymą kitose aplinkose. Netradicinio ugdymo dienos skelbiamos gimnazijos mėnesio planuose.
7. Gimnazija priima sprendimus dėl ugdymo proceso koregavimo iškilus situacijai, keliančiai pavojų mokinių sveikatai ar gyvybei, bei karantino, ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio metu.