Įtraukusis ugdymas

Įtraukųjį ugdymą gimnazijoje kuruoja

Violeta Motiejūnienė Direktorės pavaduotoja ugdymui

Atsakinga už neformalaus švietimo kalbų ir menų būrelius

Fizikos mokytoja metodininkė, II vadybinė kategorija

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietų pertrauka

Priėmimo valandos

Pirmadienis

7.30 – 16.00

12.00 – 12.30

 

Antradienis

7.30 – 16.00

12.00 – 12.30

 

Trečiadienis

7.30 – 16.00

12.00 – 12.30

9.00 – 11.00
13.00  – 15.00

Ketvirtadienis

7.30 – 16.00

12.00 – 12.30

 9.00 – 12.00

Penktadienis

7.30 – 16.00

12.00 – 12.30

 

*Dėl priėmimo susitarti iš anksto.

Kontaktai Mobilusis +370 643 38422

El. paštas Rašyti

Informacija

Lietuvos respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas:

Mokyklos aplinkos pritaikymas

  • Specialios erdvės mokiniams (nusiraminimui, poilsiui, atsipalaidavimui, atsitraukimui esant poreikiui) įrentos 3 ir 4 aukšte.
  • Specialiosios klasės (skirtos specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams) – nėra.
  • Fizinės aplinkos pritaikomumas įvairių poreikių mokinimas - patekimas į gimnaziją nėra pritaikytas fizinę negalią turintiems žmonėms. Gimnazijos pastato viduje nėra galimybės judėti laisvai tarp aukštų, nėra lifto.

Informacija pateikta www.stasis.lt

Mokyklos bendruomenės pasirengimas

  1. Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos
  2. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 1
  3. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 2
  4. Bendravimo su vaikais, turinčiais įvairaus lygio negalią, būdai ir technologijos
  5. Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra
  6. Patarimai mokyklų bendruomenėms. Kaip atlikti funkcinį elgesio vertinimą
  7. Patarimai mokyklų bendruomenėms. Kaip įgyvendinti pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistemą klasės lygmeniu
  8. Mokant pagal Pritaikytą Bendrojo ugdymo programą taikomi ugdymo būdai ir metodai
  9. Metodinės rekomendacijos mokytojams

Informacija apie įtraukųjį ugdymą:

  1. Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje (NŠA)
  2. Įtraukiojo ugdymo link: vertybės, požiūris ir susitarimai (NŠA)
  3. Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų praktinių patirčių taikant universalaus dizaino priemones ugdymui(si) analizė (NŠA)


Įtraukiojo ugdymo link: įtraukusis ugdymas klasėse


Įtraukiojo ugdymo link: universalus dizainas mokymuisi

Rekomendacijos ir metodinės priemonės

  1. Rekomendacijos ir metodinės priemonės
  2. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 1
  3. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams 2
  4. Sėkmingas mokymasis – kai veikiame drauge (2020 m.)
  5. Ugdymo priemonės/pagalbos galimybės
  6. Pagalbą teikiančios įstaigos
  7. Bendravimo su vaikais, turinčiais įvairaus lygio negalią, būdai ir technologijos
  8. Universalus dizainas mokymuisi mūsų klasėje

Patarimai pedagogams.

  1. Patarimai pedagogams. Intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų?
  2. Patarimai pedagogams. Bendradarbiavimas su tėvais ugdant įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką – ar siekiame to paties?
  3. Patarimai pedagogams. Kaip parengti individualų pagalbos planą vaikams, turintiems  įvairiapusių raidos sutrikimų
  4. Patarimai pedagogams. Kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų
  5. Patarimai pedagogams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų
  6. Patarimai pedagogams. Kaip vizualinės priemonės padeda mažinti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nepageidaujamo elgesio apraiškas
  7. Patarimai pedagogams. Kaip vaiką, turintį įvairiapusių raidos sutrikimų, mokyti žaidimo įgūdžių ir socialinės sąveikos
  8. Atmintinė mokytojams, ugdantiems mokinius, turinčius klausos sutrikimų
  9. Iliustruotas žodynas apie negalias vaikams „Žmogus su negalia irgi gali“. Metodinis leidinys mokytojui
  10. Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai
  11. Patarimai padagogams  
  12. Socialiniai įgūdžiai
  13. Sensorika
  14. Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
  15. Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo mokymosi sutrikimų (bendrųjų, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams

Patarimai tėvams

  1. Kaip padėti vaikui turinčiam Autizmo spektro sutrikimų? (2019 m.)
  2. Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, komunikacinius įgūdžius
  3. Patarimai tėvams. Vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas
  4. Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose
  5. Patarimai tėvams. Kaip įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką įtraukti į sensorines veiklas namuose
  6. Atmintinė tėvams, auginantiems vaikus, turinčius klausos sutrikimų
  7. Atmintinės tėvams, naudingą informaciją
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.10 – 08.55
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 09.55 – 10.40
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.05 – 12.50
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 15.00 – 15.45
  • 9. 15.55 – 16.40
Iki žiemos atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.