PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis gimnazijoje dirba
4-6 kabinetas (4 aukštas prie sporto salės)
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Darbo laikas | Konsultacinės valandos |
Pamokų laikas |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
7.30 – 16.35 | 8:55 – 10:55 | 8.10 – 8.55 10.55 – 11.40 13.10 – 13.55 15.00 – 15.45 |
11.40 – 12.00 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.20 | 9:00 – 14:20 | 8.10 – 8.55 | 11.40 – 12.00 |
|
Trečiadienis |
7.30 – 17.00 | 7:55 – 10:55 – 14.00 –16.00 |
10.55 – 11.40 13.10 – 13.55 |
11.40 – 12.00 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 17.05 |
8:00 – 10:55 12.00 – 14.00 |
10.55 – 11.40 | 11.40 – 12.00 |
| Penktadienis | 8.00 – 15.30 | 8:00 – 12:25 | 11.40 – 12.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 673 92603
Pareigybės dydis – 0,75
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka | Darbo laikas (Dokumentų tvarkymas, konsultavimasis su kolegomis ir kitais specialistais, darbas už mokyklos ribų) |
|
Pirmadienis |
9.00 – 15.00 |
11.10 – 11.40 |
15.30 – 18.00 |
|
Antradienis |
|||
|
Trečiadienis |
|||
|
Ketvirtadienis |
9.00 – 15.00 |
11.10 – 11.40 |
15.30 – 18.00 |
| Penktadienis |
9.00 – 15.00 |
11.10 – 11.40 |
15.30 – 18.00 |
Kontaktai
Remiantis Socialinio pedagogo pareigybės aprašu, patvirtintu ŠMSM 2024 m. gegužės 13 d. Nr.V-553
Socialinio pedagogo funkcijos ir teikiamų paslaugų aprašymas
I. Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:
- Vertina socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius.
- Pagal kompetenciją dalyvauja atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą.
- Ugdo mokinių socialines ir emocines kompetencijas.
- Konsultuoja mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoja mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);
- Teikia Pagalbą mokiniams, kai ją Mokyklos VGK teikimu skiria vadovas.
- Dalyvauja organizuojant ir vykdant prevencines veiklas, susijusias su saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.
II. Socialinio pedagogo netiesioginio darbo funkcijos:
- Renka, analizuoja ir profesiniais tikslais naudoja informaciją Pagalbai teikti.
- Tobulina profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti.
- Pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengia ir įgyvendina individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį.
- Bendradarbiauja su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą.
- Dalyvauja Mokyklos VGK veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis.
- Kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoja mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikia jiems rekomendacijas.
- Dalyvauja formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėda geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius.
- Rengia tvarko ir pildo Mokyklos nustatyta tvarka Pagalbai teikti reikalingus dokumentus.
